Наукові праці

Публікації викладачів кафедри,
які можна використати в освітньому процесі
(покликання на інші публікації в репозиторії https://elibrary.kubg.edu.ua/ )

  1. Дика Н. Реалізація концепту мовної особистості у сучасній лінгводидактиці. Педагогічний процес: теорія та практика. Випуск 2. 2016. С. 32-37.
  2. Дика Н. Засвоєння лінгвістичних понять під час вивчення граматики — як аспект формування мовної особистості. Педагогічна освіта: теорія і практика. № 25. 2016. С. 119-125.
  3. Дика Н. Мовна особистість сучасного вчителя-словесника в умовах модернізації освіти. Українська мова і література в школах України. № 9. 2016. С. 31-34.
  4. Дика Н. Мовна особистість: міждисциплінарний аспект. Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія: зб. наук. пр. № 27. 2017. С. 4-8.
  5. Дика Н. Формування мовної особистості учня загальноосвітнього навчального закладу в умовах реалізації концепції нової української школи. Молодий вчений. № 11 (51). 2017. Частина ІІ. С. 294-297.
  6. Дика Н. Розвиток мовної особистості вчителя-словесника інформаційної доби. Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Формування мовної особистості інформаційної доби». 30 травня 2017 р. С. 1-8.
  7. Дика Н. Формування мовної особистості студента-філолога в умовах модернізації вищої освіти. Міжнародна науково-практична конференція «Дослідження різних напрямків розвитку психології та педагогіки». 17-18 листопада 2017. Ч. ІІ. Одеса, 2017. С. 65-69.
  8. Дика Н. Development of linguistic personality of student of secondary school in the context of vasyl sukhomlynskyi’s pedagogical heritage. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2018, (29). P. 35-40.
  9. Дика Н. Формування мовних понять в умовах реалізації концепції Нової української школи (10-11 класи). Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. № 28. С. 43-48.
  10. Дика Н. Формування мовної особистості учня основної школи в контексті педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського. Педагогічна освіта: теорія і практика. № 29. С. 35-40.
  11. Дика Н. Нова парадигма післядипломної педагогічної освіти: реалізація компетенстнісного підходу. Неперервна професійна освіта: теорія та практика. Серія: Педагогічні науки. Вип. 3-4 (56-57). С. 14-20.
  12. Дика Н. Development of professional competence of a teacher-dictionary in a digital environment. Pedagogical and Psychological Education as a component of the Education Sistem in Ukraine and the EU countries, Wloslawek, Republic of Poland. 2020. August 3 – September 11. Р. 82-85.
  13. . Дика Н. Development of linguistic personality of student of secondary school in the context of vasyl sukhomlynskyi’s pedagogical heritage. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2018, (29). P. 35-40.
  14. Дика Н. Формування мовних понять в умовах реалізації концепції Нової української школи (10-11 класи). Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. № 28. С. 43-48.
  15. Дика Н. Формування мовної особистості учня основної школи в контексті педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського. Педагогічна освіта: теорія і практика. № 29. С. 35-40.
  16. Дика Н. Нова парадигма післядипломної педагогічної освіти: реалізація компетенстнісного підходу. Неперервна професійна освіта: теорія та практика. Серія: Педагогічні науки. Вип. 3-4 (56-57). С. 14-20.
  17. Дика Н. Мовна особистість в освітньому процесі: інноваційні виклики. Тези доповіді. Матеріали ІV Всеукр. наук.-практ. інтернет-конференції «Технології розвитку мовної особистості: освітні трансформації». 22 травня 2020 року.
  18. Дика Н. Розвиток професійної компетентності вчителя-словесника в умовах цифрового середовища. Pedagogical and Psychological Education as a component of the Education System in Ukraine and the EU countries, August 3 – September 11, 2020, Wloslawek, Republic of Poland. Рр. 82-85.
  19. Дика Н. Професійна-педагогічна комунікація керівника сучасної школи. Інноваційна педагогіка, 2022, (46). P. 36-39.
  20. Дика Н. Траєкторія ефективної комунікації вчителя: особливості професійно-мовленнєвого спілкування. Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка, 40 (2), 2023. С. 39-44.
  21. Дика Н. Professional and pedagogical communication of the head of the modern school. Інноваційна педагогіка, 2022, (46). P. 36-39.
  22. Дика Н., Глазова О. Gender linguistics in the system of language general secondary education. Інноваційна педагогіка, 2020, 1 (25). P. 53-56.
  23. Дика Н., Глазова О. Elements of gender linguistics in Ukrainian school teaching. Інноваційна педагогіка,Том 1 (21). P. 116-119.
  24. Дика Н., Глазова О. Дистанційне навчання української мови: особливості, переваги та перспективи. Освітологічний дискурс. Вип. 33. № 2. С. 205–220.
  25. Дика Н., Глазова О. Formation of the axiological space of personality in the process of learning the Ukrainian language. Неперервна професійна освіта: теорія і практика, 2021,  (2 (67)). P. 48-54.
  26. Дика Н., Глазова О. Distance learning of the Ukrainian language: features, benefits and prospects. Educological discourse, 2021, № 2 (33). P. 205-220.
  27. Дика Н., Глазова О. Особливості конструювання практико-орієнтованих завдань на уроках української мови (5-9 класи). Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, № 82. 2022. С. 99-102.
  28. Дика Н., Глазова О. Елементи медіаосвіти у структурі навчального курсу лексикології в закладах загальної середньої освіти. Scientific developments of European countries in the area of philological researches: Collective monograph: монографія (колективна)., Cuiavian University in Wloslavek, Wloslavek. 2020.
  29. Дика Н., Глазова О. Робота з текстом на уроках української мови в контексті вимог Державного стандарту базової середньої освіти. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. № 82. 2022. С. 75-80.
  30. Дика Н., Глазова О. Особливості конструювання практико-орієнтованих завдань на уроках української мови (5-9 класи). Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. №82. 2022 С. 99-102.
  31. Дика Н., Глазова О. Essay as an actual type of educational and cognitive activity of students in the Ukrainian language lessons. Інноваційна педагогіка, 2018, (7). P. 78-83.
  32. Дика Н., Глазова О. The development of emotional intelligence as an important component of language teaching in general secondary education institutions. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки : зб. наук. пр (3). 2019.  P. 105-112.
  33. Дика Н., Глазова О. Organization of project activity of students of general secondary education institutions in the process of studying neologisms. Педагогічний процес: теорія і практика (серія: педагогіка), 2019, (3-4). P. 145-152.
  34. Дика Н., Глазова О. Робота з медійним текстом в умовах модернізації навчальних програм з української мови. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2019, (31). P. 39-45.
  35. Дика Н., Глазова О. Forming reading competency of the students: international methodological experience. Інноваційна педагогіка, 2019, (12). P. 27-31.
  36. Дика Н., Глазова О. The use of visualization technologies in distance learning of the Ukrainian language in general secondary education institutions. Неперервна професійна освіта: теорія і практика. 2020, (4). P. 75-82.
  37. Дика Н., Глазова О. Work with the text in ukrainian language lessons in the context of the requirements of the state standard of basic secondary education. Інноваційна педагогіка, 2022, № 50. P. 75-79.
  38. Дика Н., Глазова О. Features of designing practice-oriented tasks in ukrainian language lessons (grades 5-9). Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 2022, № 82. P. 99-102.
  39. Дика Н., Глазова О. Особливості застосування навчально-ігрових технологій на уроках української мови в закладах загальної середньої освіти. Інноваційна педагогіка. Випуск 61. Том 1. 2023. С. 48 – 51.
  40. Дика Н., Глазова О. Реалізація міжпредметних зв’язків та елементів інтеграції у вивченні української та англійської мов у ЗЗСО. Перспективи та інновації науки (14(32)), 2023. С. 161-170.
  41. Дика Н., Глазова О. Навчально-методичний посібник «Українська мова: комплексне видання для підготовки до ЗНО та ДПА (частина 1). Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №101086 від 08.12.2020 р. Національний орган інтелектуальної власності Державне підприємство «Український інститут інтелектуальної власності» (УКРПАТЕНТ)
  42. Дика Н., Глазова О. Українська мова: тестові завдання в формі ВНО. 2018, Видавничий дім “Освіта”, Київ. 54 с.
  43. Дика Н., Глазова О. Ukrainian language: a comprehensive publication for the preparation of the ZNO and the STA. Видавничий дім “Освіта”, Київ, 2018, 350 с.
  44. Дика Н., Глазова О. Ukrainian language: a comprehensive publication for the preparation of the ZNO and the STA. Видавничий дім “Освіта”, Київ, 2019.
  45. Дика Н., Глазова О. Ukrainian language: test tasks in the format of EIT. Видавничий дім “Освіта”, Київ. 2019.
  46. Дика Н., Глазова О. Українська мова: навчальний посібник. Комплексне видання для підготовки до ДПА та ЗНО. Київ : Видавничий дім “Освіта”. 2019. 320 с.
  47. Дика Н., Глазова О. Українська мова: тестові завдання у форматі ЗНО: навчальний посібник. Київ : Видавничий дім “Освіта”. 2019. 56 с.
  48. Дика Н., Глазова О. Ukrainian language: a comprehensive publication for preparation for external evaluation and STA. ТОВ “Видавничий Дім “Освіта””, Київ. 2020.
  49. Дика Н., Глазова О. Ukrainian language: a comprehensive publication for preparation for external evaluation and STAКиїв : ТОВ “Видавничий Дім “Освіта” 2021.
  50. Дика Н., Глазова О. Ukrainian language: test tasks in the format of external evaluation. Видавничий дім “Освіта”. 2021.
  51. Дика Н., Глазова О. Українська мова: тестові завдання у форматі ЗНО: навчальний посібник. Київ: Видавничий дім “Освіта”. 2021. 56 с.
  52. Дика Н., Глазова О. Українська мова: навчальний посібник. Комплексне видання для підготовки до ДПА та ЗНО. Київ : Видавничий дім “Освіта”. 2021. 320 с.
  53. Дика Н., Глазова О. Українська мова: комплексне видання для підготовки до ЗНО та ДПА. ТОВ “Видавничий Дім “Освіта”, Київ, 2022.
  54. Дика Н., Глазова О. Українська мова: тестові завдання у форматі ЗНО. Видавничий дім “Освіта”, Київ, 2022.
  55. Дика Н., Микитенко В. Дистанційна післядипломна педагогічна освіта як засіб розвитку професійної компетентності вчителя. Інноваційна педагогіка. Випуск 62. Том 1. 2023. С. 47 – 50.
  56. Дика Н., Микитенко В. Formation of the learner’s linguistic identity on the basis of the synergetic approach. Розділ монографії. Pedagogical and psychological sciences: development prospects in countries of Europe at the beginning of the third millennium: Collective monograph. Izdevnieciba “Baltija Publishing”, Stalowa Wola, Poland, 2018. Р. 103-120.
  57. Дика Н., Микитенко В. Grammatical competence in the structure of the linguistic personality of the student. Розділ монографії. Izdevnieciba “Baltija Publishing”, Riga. 2019. Р. 133-148.
  58. Дика Н., Микитенко В. The practice of forming the language identity of a teacher-language and literature in the system of postgraduate pedagogical education. Молодий вчений, 2018, (10). P. 43-46.
  59. Дика Н., Микитенко В., Шкіренко О. Implementation of innovative technologies at the language learning at the New Ukrainian School. Розділ монографії. New stages of development of modern science in Ukraine and EU countries: monograph. “Baltija Publishing”, Riga, Latvia. 2019. Р. 123-140.
  60. Дика Н., Івашньова С., Воротникова І. та ін.. Дистанційне навчання: виклики, результати та перспективи. Порадник ІІ. З досвіду роботи освітян міста Києва: навчально-методичний посібник. Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. 420 с.
  61. Матвійчук О., Левітас Ф., Петрощук Н., Войцехівський М., Клименко Н, Дика Н, Беззуб Ю., Дудар О., Трухан О., Сафарян С., Олексенко С., Ковбасенко Ю. Grinchenko sketches. “Ukraine! Everything is in this word for me”: навчально-методичний посібник. ТОВ “АКМЕ ГРУП”, Київ. 2019. 176 с.
  62. Дика Н., Розінкевич Н. Формування інформаційно-цифрової та екологічної компетентностей на уроках української мови та літератури, Перспективи та інновації науки. Сер.: «Педагогіка», 2023, №13(31). С. 162-172.
  63. Дика Н., Сафарян С., Глазова О. та ін. Мовна особистість сучасного вчителя в системі неперервної педагогічної освіти: навчально-методичний посібник. Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023. 148 с.
  64. Дика Н., Шкіренко О. Psychological peculiarities of the preparation of teachers for the development of spiritual values and the potential of youth. WayScience. 2018,  p. 375-379.
  65. Дика Н., Шкіренко О. Psychological conditions for the development of spiritual culture of Ukrainian language teachers. Розбудова єдиного відкритого інформаційного простору освіти впродовж життя, 2019, (1). P. 163-165.
  66. Дика Н., Shkirenko О., Pomytkin Е., Sultanova L., Banit О. Teaching Tolerance in the Context of CrossCultural Training of Future Professionals.Тези доповіді. 2nd World Conference on SOCIAL SCIENCES. 19-21 February, 2021. Vienna, Austria. P. 55-68.
  67. Дика Н. та Глазова О. (2024) Особливості використання англіцизмів у практиці спілкування учнівської молоді Інноваційна педагогіка (73). с. 57-61.
  68. Дика Н. та Глазова О. (2024) Організація проєктної діяльності на уроках української мови в 7-8 класах в умовах змішаного навчання Перспективи та інновації науки (4 (38)). с. 187-196.
  69. Дика Н. та Глазова О. (2024) Ігрові технології на уроках української мови в контексті компетентнісного навчання Перспективи та інновації науки (9(43)). с. 153-166.
  70. Дика Н., Розінкевич Н. Розвиток читацької компетентності під час опрацювання поезії Миколи Вороного «Інфанта» в 10 класі. Інноваційна педагогіка. №75. с. 42-45.
  71. Глазова О. Українська мова. 5 кл.: підруч. для закладів загальної середньої освіти. Київ : Видавничий дім «Освіта». 2022. 272 с.
  72. Глазова О. Українська мова. 9 кл.: підруч. для закладів загальної середньої освіти. Харків : Ранок. 2022. 239 с.
  73. Глазова О. Українська мова: підруч. для 7 кл. закл. загал. серед. освіти. Вид. 2-ге, перероблене. Київ : Видавничий дім «Освіта». 2020. 224 с.
  74. Глазова О. Українська мова: підруч. для 8 кл. закл. загал. серед. освіти. Вид. 2-ге,  перероблене. Київ : Видавничий дім «Освіта». 2020. 224 с.
  75. Воротникова І., Дика Н., Линьов К., Хмелєва-Токарєва О., Івашньова С. Distance learning: challenges, results and prospects: Guide II. From the experience of educators in Kyivун-т ім. Б. Грінченка, Київ, 2021. P. 329-347.
  76. Жарікова Л., Сафарян Ю. Формування вторинної мовної особистості учнів у процесі розвитку соціокультурної компетентності. Інноваційна педагогіка: наук. журнал. Вип. 43, том 2. 2022. С. 12-17.
  77. Розінкевич Н. Тілесність як спосіб дослідження екзистенційної комунікації у постмодерному травелозі М. Кідрука «На Зеландію!». (Nie)literackie przygody ciała. Ser. : Problemy współczesnej humanistyki: колективна монографія. Gdańsk–Kijów : Athenae Gedanenses, 2018. Tom IV. S. 71–94.
  78. Розінкевич Н. Національна та громадянська ідентичність у травелозі «Блукаючий народ» О. Гавроша. Проблеми ідентичностей у сучасній українській літературі: виміри «Коронації слова»: колективна монографія. Чернівці : Букрек, 2018. С. 56–74.
  79. Розінкевич Н. Жанрова специфіка творів мандрівної літератури. Закарпатські філологічні студії. 2019. Вип. 7. Том 2. С. 144–149.
  80. Розінкевич Н. Засоби психологізму в творі інтернованого вояка Гриця Божка «Українці в Єгипті». Київські полоністичні студії. Київ : Талком, 2019. Том ХХХV. С. 304–311.
  81. Розінкевич Н. Семантика часу, простору, місця й героя у творі Бігуни Ольги Токарчук. Teka Komisji Polsko-Ukraińskich Związków Kulturowych. KUL, Tom 6, Nr 15 (2020), S. 73–82.
  82. Rozinkewycz N. Reprezentatywność cech gatunkowych trawelogu w porównaniu z innymi gatunkami literackimi. Tematy i Konteksty, 2022, Nr 12 (17). S. 93-101.
  83. Бровко О., Вірченко Т., Козлов Р., Груздьова О., Розінкевич Н. Літературний театр у навчальному процесі: досвід роботи Університетського коледжу та підготовки фахівців на нефілологічних спеціальностях. Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка Розділ ІІІ. Прикладні аспекти професійно-педагогічної освіти. № 32, 2019. С. 39–46.
  84. Сафарян С. Розвиток мовної особистості вчителя-словесника шляхом удосконалення культури іншомовного читання. Кременецькі компаративні студії. 2020. Вип. Х. С.320-331.
  85. Сафарян С. Розвиток мовної особистості учня на уроках зарубіжної літератури. Актуальні питання гуманітарних наук. Вип. 35, 2021. С. 261-268.
  86. Сафарян С. Формування читацької компетентності учнів з урахуванням принципів рецептивної естетики. Кременецькі компаративні студії. 2021. Вип. Х1. С.214-225.
  87. Сафарян С. Розвиток вербального інтелекту педагога у післядипломному навчанні». SWorldJournal (International periodic scientific journal): Published by:SWorld &D.A. Tsenov Academy of Economics, Svishtov, Bulgariа. №11. 2022. С. 7-14.
  88. Сафарян С. Розвиток художньо-образного мислення учнів на уроках літератури. Modern engineering and innovative technologie. № 25-03. С. 67-73.
  89. Сафарян С. Професійна компетентність вчителя зарубіжної літератури: ретроспективний аналіз трансформацій, сучасний стан та виклики. SWorldJournal (International periodic scientific journal): Published by:SWorld &D.A. Tsenov Academy of Economics, Svishtov, Bulgariа. № 19-03, 2023. С. 44-52.
  90. Сафарян С. Використання фонових знань на уроках літератури (у контексті формування загальнокультурної компетентності): методичний посібник для вчителів. Київ: Київ. ун-т ім.. Б.Грінченка, 2018. 124с.
  91. Сафарян С. Розвиток творчої особистості вчителя у післядипломній освіті. Progressive Opportunities and Solutions of Advanced Society: Proceedings of the 1st International Scientific and Practical Internet Conference, November 16-17, 2023. С. 149-152.
  92. Сафарян С., Жарікова Л. Технології розвитку комунікативної компетентності вчителів іноземної мови у системі післядипломної освіти. Věda a perspektivy. № 10(17) 2022. P. 58-67.
  93. Сафарян С. та Жарікова Л. (2024) Development of english language teachers professionally oriented reading skills in the system of postgraduate education Мультидисциплінарний міжнародний журнал «Věda a perspektivy» (4(35)). с. 233-245.
  94. Сафарян С. та Кузьменчук І. (2024) Модель розвитку педагогічної комунікації у післядипломному навчанні SWorldJournal, 3 (24). с. 3-11.
  95. Співакова Л. Інтеграція мовних навичок за допомогою автентичних матеріалів у дистанційний формат навчання. Столична освіта: якість в умовах воєнного стану. Порадник IV. З досвіду роботи освітян міста Києва : навч.-метод. посіб. у 2-х ч. Ч. 1. Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2023. С.431-436.
  96. Шкіренко О. Аксіологічний аспект розвитку духовності учасників педагогічної взаємодії. Освітня аналітика України. №3. 2022.
  97. Шкіренко О. Розвиток духовної культури і цінностей педагога у системі неперервної самоосвіти». Освітня аналітика України. №1(12). 2021.
  98. Шлях до успіху. Дистанційна робота з обдарованими дітьми: теорія, методика, практика: метод. посіб. / кер. авт. кол. В.М. Буренко, за заг. ред. Сафарян С. Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2018. 112с.
  99. Розінкевич Н. Чи написав Микола Вороний «маніфест українського модернізму»: аналіз та узагальнення. Синопсис: текст, контекст, медіа. 2024, 30(3), с. 140–147.

Статті, які індексуються у наукометричних базах Web of Science, Scopus

  1. Дика Н., Третяк О.,  Якунін Я., Шопіна М., Горобець С., Розінкевич Н. (2024) The role of interactive platforms in enhancing self-motivation during distance postgraduate studies Eduweb-revista de tecnologia de informacion y comunicacion en educacion (v.18№2). с. 50-62.
  2. Дика Н., Третяк О., Горобець С., Якунін Я., Шопіна М., Цибульська С. The Impact of Digitalization of Education on the Development of Key Teacher Competencies. Revista de la universidad del zulia, 14 (41). 2023. С. 187-205.
  3. Мієр Т., Голодюк Л., Дика Н. Меленець Л., Третяк О., Романенко К. Цибульська С. Permanence of professional self-determination in the conditions of socio-economic transformations and processes in the labor market. Ad alta: journal of interdisciplinary research. 2022. P. 129-134.
  4. Мієр Т, Голодюк Л. Сіранчук Н., Дика Н., Кондратенко, Н., Романенко Л., Романенко К. Pedagogical context of attributiveness of reflection in traditional and e-learning of future teachers and already working as socially oriented individuals. Ad Alta: Journal of interdisciplinary research, 2022, № 12(2). P. 166-174.
  5. Кучерук О., Гилярська О., Караман О., Корицька Г., Дика Н. The use of electronic educational resources for the formation of rhetoric competence of future teachers in pedagogical colleges. Інформаційні технології і засоби навчання, 2022, Том 92 (6). P. 35-60.
  6. Мієр Т., Бондаренко Г., Дика Н., Руденко Н., Ващенко О., Третяк О. Федорова Ю. Decreased learning motivation as a scientific problem of the centuries. Ad alta: journal of interdisciplinary research, 2022, (12). P. 136-142.
  7. Мієр Т., Дика Н., Третяк О., Журба К., Голодюк Л., Стецик С. Цибульська, С. Information and information resources as social and personal values of education and of subjects of the educational process in the information era AD ALTA. Journal of Interdisciplinary Research, 2023, 13 (1). P. 6-12.
  8. Rozinkiewicz N. Folklore motives of Ukrainian romanticism in Oleksa Storozhenko’s works (following the example of “Marko Prokliatyi” (“Marco the Cursed”). Bibliotekarz Podlaski, 2022, V.55 (LV). с. 265-279.
  9. Rozinkevych N. Gender in Ukrainian Romances : [rev. Olga Bashkirova, “Gender Art Models of Contemporary Ukrainian Romance” Kiev, Boris Grinchenko University, 2018, p. 352]. Bibliotekarz Podlaski. 3/2020 (XLVIII). S. 363–369.
  10. Rozinkewycz N., Bracki A., Strategie opisu zagadnień ekologicznych i elementy ekokrytyki we współczesnej literaturze ukraińskiej. Świat i Słowo, 2022, 38 (1). S. 435–447.
  11. Rozinkevych N. The nuclear threat is a timely issue. Ecocritical reading of the book-warning (review on: Serhiy Plokhiy. Nuclear Madness. History of the Caribbean Crisis. Kharkiv: KSD, 2022. 368 p.). East European historical bulletin. Drohobych: Publishing House “Helvetica”, 2023, Issue 27. S. 284–291.
  12. Rozinkiewicz N. Imagologiczne badanie etnoobrazu w dzienniku podróży Przez zakątki Gruzji. W poszukiwaniu skarbu krainy wilków Ołeksija Bobrownikowa. Bibliotekarz Podlaski. Ser : Konteksty literackie i kulturowe. 1/2020 (XLVI). S. 367–387.