На допомогу вчителю української мови та літератури

МОВНА ЛАБОРАТОРІЯ «ІНТЕГРАЦІЯ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ВІРТУАЛЬНИХ РЕСУРСІВ У МОВНО-ЛІТЕРАТУРНІЙ ОСВІТІ: СТРАТЕГІЯ ЗМІН У СУЧАСНИХ РЕАЛІЯХ»

27 серпня 2024 року в Інституті післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка відбулася зустріч учителів української мови та літератури «Інтеграція освітніх технологій та віртуальних ресурсів у мовно-літературній освіті: стратегія змін у сучасних реаліях».

Під час зустрічі педагоги мали змогу обмінятися думками та власним досвідом щодо практик подолання певних освітніх втрат у процесі навчання української мови та літератури в умовах сьогодення; проаналізувати напрями роботи та перспективи розвитку галузі на 2024/2025 навчальний рік.

Також було обговорено такі питання:

  • Синергія інтерактиву та цифровізації: методичний інструментарій вчителя української мови та літератури (Наталія Дика, завідувач кафедри мовно-літературної освіти Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, професор).
  • Патріотичне виховання на уроках української мови: інновації, технології, методики (Олександра Глазова, доцент кафедри мовно-літературної освіти Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент).
  • Дивергентне мислення учнів: засоби оптимізації вивчення української мови (Вікторія Микитенко, заступник директора з навчально-виховної роботи СЗШ № 218 м. Києва, кандидат педагогічних наук).
  • Формування критичного мислення на уроках української літератури засобами штучного інтелекту (Наталія Розінкевич, доцент кафедри мовно-літературної освіти Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, кандидат філологічних наук).

Власним неоціненним досвідом поділилися столичні вчителі:

  • Дослідження читацьких трендів на уроках української літератури (Галина Галицька, заступник директора з навчально-виховної роботи СЗШ № 302 м. Києва);
  • Особливості інтегрованого мовно-літературного курсу: фрагменти реалізації (Олена Костійчук, учитель-методист ліцею «Домінанта»).

Модерувала захід Наталія Дика, завідувач кафедри мовно-літературної освіти Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, професор.

Щиро дякуємо учасникам мовної лабораторії за активну участь, підтримку, натхнення та плідну співпрацю. Ваш професіоналізм і готовність до змін надихають на нові звершення та впровадження інноваційних підходів до навчання.

Разом до Перемоги!

Матеріали конференції: https://drive.google.com/drive/folders/19yJnwViiCIcXuk-62bCqIZkqIcVKLHVR

#підвищення_кваліфікації #Інститут_післядипломної_освіти #BorysGrinchenkoKyivMetropolitanUniversity

Previous Article
Next Article

Залишити відповідь