Skip to content
Кафедра мовно-літературної освіти
  • Головна сторінка
  • Новини
  • Словники
  • Посміхніться
  • Календар словесника
  • Книжкова полиця
  • Контакти
  • Головна сторінка
  • Новини
  • Словники
  • Посміхніться
  • Календар словесника
  • Книжкова полиця
  • Контакти

Будова слова. Орфографія

Спільнокореневі слова і форми слова (5 кл.). Л.С.Демченко
Основа слова. Значущі частини слова. Т.А.Репецька
Написання префіксів пре-, при-, прі-  (5 кл.). Н.О.Верчинська
Написання префіксів пре-, при-, прі-  (5 кл.). В.Голубнича
Написання префіксів пре-, при-, прі-  (5 кл.). Н.І.Захарченко
Написання префіксів пре-, при-, прі-  (5 кл.). Л.В.Князькова
Написання префіксів пре-, при-, прі-  (5 кл.). К.Б.Кузьмич
Ненаголошені [е] та [и] в префіксах (10 кл.). Н.М.Некрасова

  • Мовна особистість та різні підходи до її вивчення
  • Вторинна мовна особистість (особистість, долучена до культури іншого народу, мову якого вона вивчає)
  • Українська мовна особистість
  • Що впливає на розвиток мовної особистості інформаційної доби
  • Компетентнісний підхід як цільова орієнтація освітнього процесу в Новій українській школі
  • Компетентнісно орієнтований урок української мови в умовах розвитку цифрового освітнього середовища
  • Інтегрування у зміст шкільного курсу мови елементів медійної освіти в контексті формування мовної особистості
  • Театральна педагогіка та її вплив на формування мовної особистості
  • Музейна педагогіка та її значення для формування мовної особистості інформаційної доби
slovesnyk

Copyright © 2022 Кафедра мовно-літературної освіти. All Rights Reserved.

Theme by ILOVEWP