Методичні конференції вчителів-словесників

Методична конференція вчителів української мови та літератури

27 серпня 2024 року в Інституті післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка відбулася зустріч учителів української мови та літератури «Інтеграція освітніх технологій та віртуальних ресурсів у мовно-літературній освіті: стратегія змін у сучасних реаліях».

Під час зустрічі педагоги мали змогу обмінятися думками та власним досвідом щодо практик подолання певних освітніх втрат у процесі навчання української мови та літератури в умовах сьогодення; проаналізувати напрями роботи та перспективи розвитку галузі на 2024/2025 навчальний рік.

Також було обговорено такі питання:

  • Синергія інтерактиву та цифровізації: методичний інструментарій вчителя української мови та літератури (Наталія Дика, завідувач кафедри мовно-літературної освіти Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, професор).
  • Патріотичне виховання на уроках української мови: інновації, технології, методики (Олександра Глазова, доцент кафедри мовно-літературної освіти Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, доцент).
  • Дивергентне мислення учнів: засоби оптимізації вивчення української мови (Вікторія Микитенко, заступник директора з навчально-виховної роботи СЗШ № 218 м. Києва, кандидат педагогічних наук).
  • Формування критичного мислення на уроках української літератури засобами штучного інтелекту (Наталія Розінкевич, доцент кафедри мовно-літературної освіти Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, кандидат філологічних наук).

Власним неоціненним досвідом поділилися столичні вчителі:

  • Дослідження читацьких трендів на уроках української літератури (Галина Галицька, заступник директора з навчально-виховної роботи СЗШ № 302 м. Києва);
  • Особливості інтегрованого мовно-літературного курсу: фрагменти реалізації (Олена Костійчук, учитель-методист ліцею «Домінанта»).

Модерувала захід Наталія Дика, завідувач кафедри мовно-літературної освіти Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, професор.

Щиро дякуємо учасникам мовної лабораторії за активну участь, підтримку, натхнення та плідну співпрацю. Ваш професіоналізм і готовність до змін надихають на нові звершення та впровадження інноваційних підходів до навчання.

Разом до Перемоги!

Матеріали конференції: https://drive.google.com/drive/folders/19yJnwViiCIcXuk-62bCqIZkqIcVKLHVR

#підвищення_кваліфікації #Інститут_післядипломної_освіти #BorysGrinchenkoKyivMetropolitanUniversity

 

 

Методична конференція вчителів зарубіжної літератури

22 серпня 2024 року у гімназії Міжнародних відносин №323 відбулася серпнева конференція учителів зарубіжної літератури «Літературна освіта під час війни: виклики та пріоритети».

Детальніше можна ознайомитися тут.

Методична конференція вчителів англійської мови

27 серпня 2024 року в Київському столичному університеті імені Бориса Грінченка було проведено методичну конференцію для вчителів іноземних мов «Стратегічні напрями іншомовної освіти в умовах війни: виклики та можливості».

Учителі обговорили такі питання:

  1. Навчання іноземних мов у 2024-2025 н.р. (Жарікова Л.М., старший викладач кафедри мовно-літературної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка).

Учасники обговорили методичні рекомендації до навчання іноземних мов у новому навчальному році; нормативні документи; сучасні підходи до навчання; виклики і перспективи у навчанні іноземних мов.

  1. Ефективні стратегії навчання іноземних мов та приклади їх застосування. (Співакова Л.О., старший викладач кафедри мовно-літературної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка).

Учасники обговорили ефективні методи викладання та як їх застосовувати на уроці; ознайомилися з методами розвитку і підтримки життєстійкості та створення позитивного і підтримуючого навчального середовища для учнів.

  1. Медіація як сучасний тренд у сфері іншомовної освіти. (Печенізька С.С, кандидат філологічних наук, доцент, провідний науковий співробітник відділу навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України)

Учасники ознайомилися з поняттям медіації, як її застосовувати під час навчального процесу, розглянули конкретні приклади на уроці та в підручниках.

Учителі обговорили виклики, які сьогодення ставить перед освітянами та можливі шляхи їх подолання.

Детальніше можна ознайомитися тут.

Previous Article
Next Article

Залишити відповідь