Мовна лабораторія «Інтегративна характеристика професійно-мовленнєвого спілкування педагога: синергія інтерактиву та цифровізації
Кафедра мовно-літературної освіти Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка провела мовну лабораторію «Інтегративна характеристика професійно-мовленнєвого спілкування педагога: синергія інтерактиву та цифровізації», присвячену дослідженню сучасних підходів щодо ефективної комунікації в освітньому просторі.
Програма мовної лабораторії:
Дика Наталія Михайлівна. Синергія інтерактиву та цифровізації у системі професійно-мовленнєвого спілкування педагога.
Сафарян Світлана Іванівна. Удосконалення професійно-педагогічного спілкування вчителя цифрової доби: від медіаграмотності до медіакомпетентності.
Глазова Олександра Павлівна. Інтерактивні навчальні ігри з використанням цифровізації на уроках української мови.
Розінкевич Наталія Василівна. Можливості штучного інтелекту на уроках української літератури.
Жарікова Людмила Миколаївна. Технології використання сучасних цифрових засобів у навчанні іноземної мови.
Співакова Людмила Миколаївна. Інтегральна особливість комунікативної компетентності педагогів в контексті професійного стандарту вчителя іноземної мови.
Шкіренко Олена Віталіївна. Психологічні особливості професійно-мовленнєвого спілкування педагога і учнів: синергія інтерактиву та цифровізації.
Під час заходу учасники мовної лабораторії створили сприятливе мовленннєве середовище, обмінялися досвідом та новими напрацюваннями, обговорили особливості побудови ефективної комунікації педагога, зокрема, різних аспектів його професійно-мовленнєвого спілкування, визначили особисту освітню траєкторію розвитку як синергію інтерактиву та цифровізації в умовах сьогодення.
Педагоги обговорили проблеми інтеграції щодо інтерактивних методів навчання та цифрових технологій, які сприяють партнерській взаємодії освітян та здобувачів освіти.
Програму мовної лабораторії можна переглянути тут.