Мовна лабораторія «Інтегративна характеристика професійно-мовленнєвого спілкування педагога: синергія інтерактиву та цифровізації

Кафедра мовно-літературної освіти Інституту післядипломної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка провела мовну лабораторію «Інтегративна характеристика професійно-мовленнєвого спілкування педагога: синергія інтерактиву та цифровізації», присвячену дослідженню сучасних підходів щодо ефективної комунікації в освітньому просторі.

Програма мовної лабораторії:

Дика Наталія Михайлівна. Синергія інтерактиву та цифровізації у системі професійно-мовленнєвого спілкування педагога.

Сафарян Світлана Іванівна. Удосконалення професійно-педагогічного спілкування вчителя цифрової доби: від медіаграмотності до медіакомпетентності.

Глазова Олександра Павлівна. Інтерактивні навчальні ігри з використанням цифровізації на уроках української мови.

Розінкевич Наталія Василівна.  Можливості штучного інтелекту на уроках української літератури.

Жарікова Людмила Миколаївна. Технології використання сучасних цифрових засобів у навчанні іноземної мови.

Співакова Людмила Миколаївна. Інтегральна особливість комунікативної компетентності педагогів в контексті професійного стандарту вчителя іноземної мови.

Шкіренко Олена Віталіївна. Психологічні особливості професійно-мовленнєвого спілкування педагога і учнів: синергія інтерактиву та цифровізації.

Під час заходу учасники мовної лабораторії створили сприятливе мовленннєве середовище, обмінялися досвідом та новими напрацюваннями, обговорили особливості побудови ефективної комунікації педагога, зокрема, різних аспектів його професійно-мовленнєвого спілкування, визначили особисту освітню траєкторію розвитку як синергію інтерактиву та цифровізації в умовах сьогодення.

Педагоги обговорили проблеми інтеграції щодо інтерактивних методів навчання та цифрових технологій, які сприяють партнерській взаємодії освітян та здобувачів освіти.

Програму мовної лабораторії можна переглянути тут.

Previous Article
Next Article

Залишити відповідь